متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام احساس آرامش
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری,آهنگ احسان خواجه امیری

 

پی حس ، همون روزام ، پی احساس آرامش

همون حسی که این روزا ، به حد مرگ میخوامش

 

دلم میخوادعاشق شم ، آخه فکرت شده دنیام

اگه عاشق شدن درده ، من این دردو ازت میخوام

 

اگه این زندگی باشه ، من ازمردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا ، شاید مردم حواسم نیست

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام احساس آرامش

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 

اگه این زندگی باشه

اگه این سهمم از دنیاس

من ازمردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا

که گاهی باخودم میگم

شاید مردم حواسم نیست

 

بعد تو من از همه دنیا بریدم ، باورم کن من به بد جایی رسیدم

لحظه لحظه زندگیمون با عذابه ، باورم کن حال من خیلی خرابه

 

اگه این زندگی باشه ، من ازمردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا ، شاید مردم حواسم نیست

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام احساس آرامش

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 

 

اگه این زندگی باشه

اگه این سهمم از دنیاس

من ازمردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا

که گاهی باخودم میگم

شاید مردم حواسم نیست




:: موضوعات مرتبط: متن آهنگ ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام احساس آرامش ,
:: بازدید از این مطلب : 3320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی